پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1077
نویسنده : حسین نوشی ندامانی

 

 

تمامی دانلودها در فرمت pdf می باشند. جهت دانلود بر روی آنها کلیک راست کرده و گزینه save target as را انتخاب نمایید.
 جزوه طراحی سازه های فولادی ویژه کنکور کارشناسی ارشد دکتر حسین زاده جزوه فولاد در 90.7.10 ویرایش شده و حجم آن 2.8Mb و 143 صفحه می باشد. این جزوه جهت تدریس در کلاسهای آمادگی کنکور کارشناسی ارشد اینجانب تهیه شده است..
 جزوه طراحی سازه های بتنی ویژه کنکور کارشناسی ارشد دکتر حسین زاده جزوه بتن در 90.7.10 ویرایش شده و حجم آن 2.9Mb و 140 صفحه می باشد. این جزوه جهت تدریس در کلاسهای آمادگی کنکور کارشناسی ارشد اینجانب تهیه شده است.
 جزوه تحلیل سازه ها ویژه کنکور کارشناسی ارشد دکتر حسین زاده جزوه تحلیل سازه ها در 90.7.10 ویرایش شده و حجم آن 2.3Mb و 153 صفحه می باشد. این جزوه جهت تدریس در کلاسهای آمادگی کنکور کارشناسی ارشد اینجانب تهیه شده است.
 جزوه مقاومت مصالح ویژه کنکور کارشناسی ارشد دکتر حسین زاده جزوه مقاومت مصالح در 90.7.10 ویرایش شده، حجم آن 2.8Mb و 156 صفحه می باشد. این جزوه جهت تدریس در کلاسهای آمادگی کنکور کارشناسی ارشد اینجانب تهیه شده است.
جزوه مقاومت مصالح دکتر عرفانی جزوه مقاومت مصالح دکتر عرفانی در 90.5.5 در سایت قرار گرفته و حجم آن 2.24Mb و 110 صفحه می باشد. جناب آقای دکتر عرفانی عضو هیات علمی دانشگاه امیر کبیر بوده و ظاهرا این جزوه توسط جناب مهندس حاج صادقی سر کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد ایشان نوتبرداری و تنظیم شده است با توجه به مفاهیم کاملش مطالعه آن به دانشجویان توصیه می شود. در ضمن نسخه رنگی این جزوه (به حجم 25Mb) را می توانید ازسایتهای www.iransaze.com و یا www.arshadeomran.com و یا www.civil-eng.ir دانلود نمایید
جزوه تحلیل سازه دکتر عرفانی



:: موضوعات مرتبط: جزوات آموزشی , کارشناسی ارشد , ,



مطالب مرتبط با این پست
.